Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
ChowChowPraat. Het Nederlandstalig Chow Chow Forum
  Nieuws:
  HomeHelpZoekLog InRegistreer

Pagina's: 1 2 
Stuur Onderwerp Druk Af
lieve chow chow zonder stamboom te koop (Gelezen 263 maal)
DutchChow
Master Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van
ChowChowPraat!

Nederland
Geslacht: male
Re: lieve chow chow zonder stamboom te koop
Reageer #15 - 11. Jan 2010 om 19:57

Beste Trini--,

In de eerste plaats ben ik blij dat je zo'n belangrijke en actieve rol hebt/speelt bij de NCCC om te bemiddelen (zoeken) - waar nodig - voor het (her)plaatsen van Chow Chows. Daarbij zijn wel de clubvoorwaarden van toepassing!

Stel dat je een bericht krijgt (mailtje of brief) vergelijkbaar als Marco op het forum heeft geplaatst en hij geeft TEVENS aan dat hij aan de clubvoorwaarden voldoet....
Zou je met die informatie aan de slag gaan? Geen vragen meer?
Een lieve Chow die herplaatst moet worden en je vraagt dan ook nog geld?

Op het forum hadden we terechte vragen en opmerkingen voor Marco.
Ook wij waren er aan gelegen een oplossing te zoeken.
Marco heeft niet meer gereageerd....

Citaat:
DutchChow
Het is inderdaad 'ijzig' stil rondom Baico en zijn baasje.
Marco plaatste zijn oproep op 2 januari j.l. en het is nu een 6 dagen later.
Natuurlijk hoop je dat Marco een prima oplossing, in het belang van Baico, heeft gevonden.
Maar of dat zo is?
Marco of iemand anders die Marco kent en de tip gegeven heeft een herplaatsing via dit forum te proberen?

Hopelijk komt hij niet op Marktplaats.

Dus jij bent die tipgever, Trini....!
In ieder geval bedankt dat je de melding gedaan hebt van de goede afloop.

Het spijt me te moeten lezen dat je de reacties te fel hebt gevonden en dat we, in jouw ogen, bevooroordeeld waren.
Jammer dat jij, noch Marco, contact met me hebben gezocht om mij dat gevoel te melden. Lees de forumregels hierover!

In die forumregels staat overigens ook een korte introductie op de daarvoor gewenste plaats te schrijven..... het maakt een discussie op het forum wat gemakkelijker.

Gelukkig heeft Baico een nieuwe eigenaar en hopelijk blijft dat daar goed gaan!

Peter
Naar boven

--
DutchChow
"Mijn blauwe tong fluistert Chow Chow!"
WWW   IP Gelogd
Annemiek
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow
Chows!

Geslacht: female
Reageer #16 - 13. Jan 2010 om 20:50

Mij werd gemeld dat er bij sommige forumbezoekers de indruk bestaat dat Trini een (te) grote rol heeft gespeeld in het vinden van een nieuw thuis voor Baico. Ik vind het belangrijk om jullie te laten weten dat dit niet het geval is geweest. Uiteraard heeft Trini de vorige eigenaar van Baico telefonisch gesproken en is haar in veel meer detail verteld waarom voor Baico een nieuw thuis gezocht moest worden. Zoals jullie waarschijnlijk weten kan Trini als pupinfo/herplaatsingen van de NCCC voor een hond zonder stamboom niet aan het werk en heeft zij dus doorverwezen naar het forum als mogelijke vindplek voor een nieuw thuis. Na een aantal dagen hoorde zij dat dit nieuwe thuis gevonden was en dat de kennismaking prima verlopen was. Ik persoonlijk ben erg blij met hoe Trini voor ons de pupinfo en bemiddeling bij Chows met stamboom voor ons doet, ze is zeer toegewijd en steekt erg veel tijd in het telefonisch te woord staan van geïnteresseerden, daarbij is ze erg betrokken. Meer kan je je naar mijn idee niet wensen in iemand die deze, toch niet erg gemakkelijke, taak voor ons vervult.
Naar boven

groetjes van Lobke, Janus en Annemiek
  IP Gelogd
DutchChow
Master Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van
ChowChowPraat!

Nederland
Geslacht: male
Reageer #17 - 13. Jan 2010 om 21:04

Dag Annemiek--,

Prima dat je hier reageert, maar ik begrijp niet waar je het nu over hebt of wat je nu wilt uitleggen.
"Van horen zeggen?"
Zou het niet aan Trini zelf zijn om dit uit te leggen of te reageren?
Zij was het ook die commentaar heeft op hoe door 'sommige forumleden' is gereageerd en naar haar is ook gereageerd.

Ik denk dat er genoeg over dit onderwerp gezegd is en als Trini nog zelf iets wenst te zeggen dan vind ik dat prima.
Anders is dit onderwerp gewoon afgesloten; met een gelukkig goede afloop voor Baico.

Tevens wil ik verwijzen naar:
ChowChowPraat › Chow Chows zoeken hulp › Herplaatsing gezocht › Informatie over dit bord (board)

Peter

Naar boven

--
DutchChow
"Mijn blauwe tong fluistert Chow Chow!"
WWW   IP Gelogd
elmo
Puppy Chow
*
Niet aangemeld

Reageer #18 - 14. Jan 2010 om 20:40

Deze man zal dus ook nooit meer iets met de chow club te maken willen hebben. Andere mensen met een chow in nood zullen ook wel drie keer na denken om raad te vragen op dit forum. Ik denk dat de gang naar marktplaats, mede door de scherpe kritiek van de gevestigde orde van de chow club heel makkelijk wordt gemaakt. Kritiek op een ander is zoooo makkelijk.

Paul
Naar boven

IP Gelogd
Pagina's: 1 2 
Stuur Onderwerp Druk Af