Beste Trini--,
In de eerste plaats ben ik blij dat je zo'n belangrijke en actieve rol hebt/speelt bij de NCCC om te bemiddelen (zoeken) - waar nodig - voor het (her)plaatsen van Chow Chows. Daarbij zijn wel de clubvoorwaarden van toepassing!
Stel dat je een bericht krijgt (mailtje of brief) vergelijkbaar als Marco op het forum heeft geplaatst en hij geeft TEVENS aan dat hij aan de clubvoorwaarden voldoet....
Zou je met die informatie aan de slag gaan? Geen vragen meer?
Een lieve Chow die herplaatst moet worden en je vraagt dan ook nog geld?
Op het forum hadden we terechte vragen en opmerkingen voor Marco.
Ook wij waren er aan gelegen een oplossing te zoeken.
Marco heeft niet meer gereageerd....
Citaat:DutchChow
Het is inderdaad 'ijzig' stil rondom Baico en zijn baasje.
Marco plaatste zijn oproep op 2 januari j.l. en het is nu een 6 dagen later.
Natuurlijk hoop je dat Marco een prima oplossing, in het belang van Baico, heeft gevonden.
Maar of dat zo is?
Marco of iemand anders die Marco kent en de tip gegeven heeft een herplaatsing via dit forum te proberen?
Hopelijk komt hij niet op Marktplaats.
Dus jij bent die tipgever, Trini....!
In ieder geval bedankt dat je de melding gedaan hebt van de goede afloop.
Het spijt me te moeten lezen dat je de reacties te fel hebt gevonden en dat we, in jouw ogen, bevooroordeeld waren.
Jammer dat jij, noch Marco, contact met me hebben gezocht om mij dat gevoel te melden. Lees de forumregels hierover!
In die forumregels staat overigens ook een korte introductie op de daarvoor gewenste plaats te schrijven..... het maakt een discussie op het forum wat gemakkelijker.Gelukkig heeft Baico een nieuwe eigenaar en hopelijk blijft dat daar goed gaan!
Peter